Varför får inte jag, när...

ok i brist på annat, så tänkte jag lägga ut såna där "varför får inte jag" skämt. Jag undrar varför en del folk inte fattar dom? Spelar ingen roll om dom är bra eller dåliga, det jag vill få sagt är bara att jag inte förstår hur man inte kan förstå dom :)

Varför får inte min matta skina, när månens matta sken?
Varför får inte jag säga ditt, när president Saddath?
Varför får inte jag fälla träd när Agneta Fältskog?
Varför kan inte jag äta smågrus när fotbollslaget Åtvidaberg?
Varför får inte jag välja hus när Björn Valdegård?
Varför får inte jag köra sten när Tommy Körberg?
Alla skator skrattar, men Birger Jarlsgatan skrattar ej.
Varför tycker dom att jag är slö när det är Silvia Somalath.
Varför får inte jag dricka gin när Jesus Christ Superstar?
Varför får inte jag plantera träd när Monica Zetterlund?
Varför får jag inte min bil tvättad när lappen har sin renhjord?
Varför får jag inte bleka håret när Eric Cantona?
Varför får inte vår katta le när Ellos katalog?

Härmed så har jag även gjort det som måste vara världens absolut onödigaste blogginlägg :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 11:52:39
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Åsa

Vad kul att du tycker det :) Har dock tyvärr inte skrivit särskilt ofta, men det kommer mer :)

2011-05-09 @ 21:35:01
URL: http://hedgie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0